Promovarea afacerii pe Twitter

Internetul este locul unde poti conversa cu milioane de oameni, unde iti poti face reclama gratuita sau locul unde poti imparti idei si pareri cu alte persoane fara prea mult efort. Odata cu internetul, retelele sociale au explodat in ultimii anii, ajungand sa numere cateva sute de milioane de utilizatori activi. Expansiunea acestor retele vine in ajutorul celor care incearca sa-si faca prieteni in mediul online, dar, in acelasi timp, reprezinta si o metoda perfecta de a face publicitate.

De ce Twitter?

Facebook este cea mai mare retea sociala din lume cu aproape un miliard de utilizatori activi, iar sansele ca o alta retea sa ajunga la acest numar in viitorul apropiat sunt mici. Twitter este pe locul doi la popularitate, avand aproximativ 500 de milioane de utilizatori ce acceseaza reteaua in mod constant. Desi numarul de utilizatori este mult mai mic decat cel al Facebook-ului, Twitter are un format care te ajuta sa-ti faci reclama cu mai multa usurinta. Chiar daca Facebook ofera posibilitatea de a crea o pagina reprezentativa a unei afaceri, Twitter ramane cea mai buna retea sociala cand vine vorba de comunicarea intre companii si clienti.

Cand este folosita asa cum trebuie, reteaua Twitter poate reprezenta pentru o afacere un real avantaj. Pe langa numarul mare de utilizatori, partea cea mai buna la aceasta retea sociala este faptul ca nu costa absolut nimic! Unele companii care au un buget mare ignora promovarea pe Twitter, insa, pentru companiile medii si mici, folosirea retelei este aproape obligatorie. Mai mult de atat, numarul utilizatorilor ce contacteaza diferite companii pentru a afla informatii despre produsele acestora este in crestere.

Tehnici de publicitate pe Twitter

Cum iti construiesti un brand pe Twitter? Nu e de ajuns sa-ti creezi un cont si sa te bucuri de publicitate gratuita. Iata un checklist care te va ajuta:

  • Prea multa publicitate poata dauna.
  • Nu alege subiecte delicate, exista posibilitatea ca unii utilizatori sa fie total impotriva a ceea ce crezi tu.
  • Implica-ti si anagajatii si spune-le sa vorbeasca despre compania da pe Twitter.
  • Daca nu te ocupi personal, alege cu grija pe cineva care sa-ti administreze contul de Twitter.

Daca tot ai aflat cateva idei de baza despre promovarea pe Twitter, ar trebui sa-ti incepi acum o campanie de promovare pe aceasta retea sociala. Niciodata nu e prea devreme sa te promovezi!

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *