Advertoriale seo: Trucuri DIY ca sa economisesti bani cu optimizarea siteului

Advertoriale seo vrea sa va atraga atentia ca optimizarea pentru motoarele de cautare nu inseamna publicitate. Cu toate acestea serviciile SEO costa pentru ca implica timp, experienta si expertiza tehnica. Daca dispuneti de bani si va grabiti sa rezolvati cat mai rapid chestiunea optimizarii unui site, atunci cel mai bun lucru pe care puteti sa-l faceti este sa contactati o firma de SEO cum este seoagency.ro Consultantul SEO va face tot ceea ce este nevoie pentru ca site-ul sa creasca in motoarele de cautare.
Dar daca nu aveti bani si vreti sa incercati sa optimizati site-ul pe cont propriu, iata in continuare cateva trucuri de la Advertoriale seo.

advertoriale seo
advertoriale seo

1. Cititi advertoriale seo si aflati mai multe despre keyword research (cautare de cuvinte cheie).

Daca vreti sa optimizati un site pe cont propriu, trebuie sa incepeti de la keyword research. Nu presupuneti ca stiti deja ceea ce doresc clientii dumneavoastra.
Poate ca intelegeti elementele de baza, in timp ce posibilii dumneavoastra clienti folosesc termeni diferiti. Keyword research va ajuta sa intelegeti cuvintele si expresiile pe care consumatorii le utilizeaza pentru a gasi produsele dumneavoastra. In plus, ii veti ajuta astfel, ingustandu-le optiunile. Identificati temele de keyword -uri pe care utilizatorii le introduc in casutele de cautare.

Cele mai bune instrumente pentru detectarea cuvintelor cheie ofera scoruri cantitative de cerere care ajuta la determinarea valorii relative in targetarea fiecarei expresie. Cel mai la indemana instrument este Google Keyword Planner, dar va trebui sa initiati o campanie Google Ads pentru a avea acces la cele mai utile date.

Alte instrumente pentru detectarea cuvintelor cheie sunt Ubersuggest (gratuit) si SEMrush si Wordtracker (ambele disponibile contra unor taxe).

2. Intelegerea concurentei.

Advertoriale seo va indeamna sa cautati cele mai importante produse si servicii pe care le oferiti si sa notati care sunt site-urile cel mai bine cotate in rezultatele cautarilor – cele similare cu modelul dumneavoastra de afacere, precum si cele care sunt diferite, dar concureaza pe aceleasi cautari.

Pentru intelegerea concurentei, cele mai multe advertoriale seo va incurajeaza sa va uitati ce face bine concurenta, sa identificati ce tip de continut util pentru indexare au ei si care va lipseste dumneavoastra. Oare nu cumva concurenta isi structureaza diferit site-ul ca sa genereze mai multe cuvinte cheie? Nu cumva jongleaza cu mai multe caracteristici interesante pentru a-si atrage mai usor clientii?

Dupa ce veti citi mai multe advertoriale seo pe aceasta tema cu siguranta veti ajunge la concluzia ca nu este nimic rau sa-ti cunosti si sa-ti monitorizezi concurenta. Din contra. Ori de cate ori puteti studiati cu ce vin ei nou. Studiati recenziile pe care le au de la clienti si verificati activitatea lor pe social media ca sa vedeti ce gandesc clientii lor fata de ceea ce astepteti dumneavoastra in general.

3. Advertoriale seo despre planificarea site-ului pentru economisirea costurilor cu optimizarea site-ului

In afara de a intelege ce-si doresc cu adevarat clientii dumneavoastra si de a identifica acele cuvinte cheie pe care ei le folosesc pentru a ajunge la produsele si serviciile dumneavoastra, indetificati paginile de pe site-ul dumneavoastra care se adreseaza acelor interogari.
Faceti o lista. Fiecare cuvant cheie de prioritate inalta sau medie, indentificat prin keyword research ar trebui sa aiba o pagina corespunzatoare de optimizat pe site-ul dumneavoastra.
Folositi expressii tip long-tail care intorc mai putine cautari, sunt mai lungi si mai specifice. Iata doua exemple:
– „cum sa inveti sa mergi pe hoverboard?”
– „cum sa cumparati un espressor de cafea?”
Acestea se pot insera in postari de blog sau pagini cu intrebari frecvente.

Pentru alte sfaturi de optimizare site pe cont propriu cititi advertoriale seo. Daca aveti nevoie de optimizare SEO rapida apelati la un specialist seoagency.ro

Lasă un răspuns